Home / Mission

  • Technological effectiveness
    Technological effectiveness
    OOH advertizing uses a range of technologies for message transferring:
    • non-digital and digital;
    • linear and interactive.
  • Innovation
    Innovation

    The outdoor advertizing has gained from each innovation in media.
    Whatever the technology, whatever the innovation, it quickly finds a role in out of home.

  • Ubiquity
    Ubiquity

    OOH advertizing works where people spend to 70% of their active time — outdoors.
    Only it reaches "difficult" TA: those who doesn't watch TV, selectively reads the press, trusts several sources on the Internet.
    The outdoor advertizing was and remains the closest media to points of sales.

  • Scalability
    Scalability

    As a highly targeted media, out of home is not mass-dependent as is broadcast TV, for example. It is a scalable media which works with any size of audience.
    OOH advertizing only gets from growing fragmentation in other mass media.

  • Staginess
    Staginess

    The fascinating picture attracts attention and makes people turn their heads towards OOH advertizing.
    It is uniquely driven by the power of imagination.

  • Constancy
    Constancy

    OOH advertizing can't be switched and turned off, as the TV, radio or a window in the browser.
    It lives in the real world. But, thanks to technologies, actively uses also virtual space.

  • Efficiency
    Efficiency

    High frequency of contacts (Frequency) due to work 24×7.
    One of the cheapest media according to the cost of one thousand contacts (SRT).
    The balance between coverage (Reach), effective frequency (Effective Frequency) and investments into advertizing is reached in the OOH quicker and easier, than in other media.

News

28.11.2019:

Частка DООН досягне 42%

У 2020 РОЦІ ЧАСТКА DOOH ДОСЯГНЕ 42% ВІД ООН У СВІТІ

Read more

26.09.2019:

ИКНР подтверждает: исследования наружной рекламы Украины точ…

проведены плановые замеры пассажиропотоков

Read more

11.08.2019:

Преимущества Digital Out-of-Home медиа в цифрах

Мировой рынок цифровой наружной рекламы стремительно развивается

Read more

02.07.2019:

Слабости онлайн-рекламы могут стать коммерческими аргументам…

GOOGLE УТОЧНЯЕТ ПОЛИТИКУ УПРАВЛЕНИЯ ДАННЫМИ

Read more

27.06.2019:

Таргетирование и эффективность в OOH

 Благодаря исследованиям и мониторингу наружной рекламы можно не просто отслеживать количество куп...

Read more

18.06.2019:

Рынок Digital Out-of-Home определился в терминах

  Индустриальный комитет наружной рекламы (ИКНР) разработал стандарты цифровой наружной рекламы У...

Read more

18.06.2019:

Олег Невельчук: Исследовать цифровую наружку можно и нужно

  Олег Невельчук: Исследовать цифровую наружку можно и нужно  

Read more

30.05.2019:

Как получить эффективный охват в ООН во время выборов и при …

С середины 2018 года и по сей день на улицах Киева наблюдается тенденция сокращения рекламных носителей...

Read more

25.04.2019:

DOORS Consulting считает аудиторию наружной рекламы, ИКНР ко…

В Днепре, Львове, Одессе и Харькове проводится плановый пересчет пассажиропотоков для исследований Outd...

Read more