Home / Mission

  • Technological effectiveness
    Technological effectiveness
    OOH advertizing uses a range of technologies for message transferring:
    • non-digital and digital;
    • linear and interactive.
  • Innovation
    Innovation

    The outdoor advertizing has gained from each innovation in media.
    Whatever the technology, whatever the innovation, it quickly finds a role in out of home.

  • Ubiquity
    Ubiquity

    OOH advertizing works where people spend to 70% of their active time — outdoors.
    Only it reaches "difficult" TA: those who doesn't watch TV, selectively reads the press, trusts several sources on the Internet.
    The outdoor advertizing was and remains the closest media to points of sales.

  • Scalability
    Scalability

    As a highly targeted media, out of home is not mass-dependent as is broadcast TV, for example. It is a scalable media which works with any size of audience.
    OOH advertizing only gets from growing fragmentation in other mass media.

  • Staginess
    Staginess

    The fascinating picture attracts attention and makes people turn their heads towards OOH advertizing.
    It is uniquely driven by the power of imagination.

  • Constancy
    Constancy

    OOH advertizing can't be switched and turned off, as the TV, radio or a window in the browser.
    It lives in the real world. But, thanks to technologies, actively uses also virtual space.

  • Efficiency
    Efficiency

    High frequency of contacts (Frequency) due to work 24×7.
    One of the cheapest media according to the cost of one thousand contacts (SRT).
    The balance between coverage (Reach), effective frequency (Effective Frequency) and investments into advertizing is reached in the OOH quicker and easier, than in other media.

News

12.09.2016:

Зростання рекламних бюджетів і оптимізм рекламодавців

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України надав Звіт про динаміку ринку в 1-му півріччі 2016.

Read more

13.07.2016:

Індустріальний комітет зовнішньої реклами представив глосарі…

12 липня Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) провів Out-of-Home Breakfast, присвячений темі сучасн...

Read more

21.06.2016:

Вже наступного року на мобільну рекламу витратять більше, ні…

Zenith прогнозує, що у 2016 році світовий рекламний ринок зросте на 4,1% і складе 537 млрд. доларів США. Це на ...

Read more

10.06.2016:

Publicis One Announces its Local Leadership in Ukraine

Publicis One announces its local leadership in CEE, nominated by Misa Lukic Regional Chief Executive Officer.

Read more

06.06.2016:

Стандартизація термінів у зовнішній рекламі України

Індустріальній комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) підготував Глосарій, який описує ключові терміни і процеси в O...

Read more

02.06.2016:

Out-of-home media и в Украине, и во всем мире сегодня одно и…

Лариса Булатова, глава Индустриального Комитета Наружной Рекламы, о целях и задачах украинской отрасли out-of-h...

Read more

02.06.2016:

Что такое BIG IDEA в наружной рекламе?!

Ответ на этот и другие вопросы совместно искали ведущие эксперты рынка, участники панельной дискуссии Индустриа...

Read more

01.06.2016:

RTM-Ukraine is exclusive advertising operator at the Kyiv In…

National OOH operator Group of Companies RTM-Ukraine has confirmed its right to represent the Kyiv Internationa...

Read more

24.05.2016:

BIG IDEA в наружной рекламе: креатив, контекст, инновации

На конференции Best Marketing Practices Индустриальный комитет наружной рекламы Украины (ИКНР) проводит панельн...

Read more