ГОЛОВНА / MICIЯ

  • Технологічність
    Технологічність

    ООН-реклама використовує безліч технологічних рішень для передачі повідомлення: традиційних та цифрових, лінійних й інтерактивних

  •  Інноваційність
    Інноваційність

    Зовнішня реклама отримує користь з кожної інновації в медіа.
    Що б не приготував нам прогрес, ООН-реклама збирає технологічні вершки і знаходить застосування новим ідеям.

  • Повсюдність
    Повсюдність

    ООН-реклама працює там, де люди проводять до 70% активного часу — не вдома.
    Лише вона досягає «важку» ЦА: тих, хто не дивиться ТБ, вибірково читає пресу, в Інтернеті довіряє лише обраним джерелам.
    Зовнішня реклама була і залишається найбільш близьким медіа до точок продажів.

  • Масштабність
    Масштабність

    Будучи добре таргетуючою, ООН-реклама незалежна від масовості ЦА. Це легко масштабоване медіа, яке, на відміну від мовних засобів комунікації, працює з будь-яким розміром аудиторії.
    ООН-реклама лише збагачується від зростаючої фрагментації в інших ЗМІ.

  • Видовищність
    Видовищність

    Захоплююча картинка — ось що залучає увагою і змушує розвертати голови у бік ООН-реклами.
    Її унікальність — в силі уяви.

  • Постійність
    Постійність

    ООН-рекламу не можна перемкнути і вимкнути, як телевізор, радіо або вікно в браузері.
    Вона живе в реальному світі. Однак, завдяки технологіям, активно використовує і віртуальний простір.

  • Ефективність
    Ефективність

    Висока частота контактів (Frequency) за рахунок доступності 24х7.
    Одне з найдешевших медіа, виходячи з вартості тисячі контактів (СРТ).
    Баланс між охопленням (Reach), ефективною частотою (Effective Frequency) та інвестиціями в рекламу досягається в ООН швидше і легше, ніж в інших медіа.

Новини

27.06.2019:

Таргетирование и эффективность в OOH

 Благодаря исследованиям и мониторингу наружной рекламы можно не просто отслеживать количество куп...

/ дивитися далі...

18.06.2019:

Рынок Digital Out-of-Home определился в терминах

  Индустриальный комитет наружной рекламы (ИКНР) разработал стандарты цифровой наружной рекламы У...

/ дивитися далі...

18.06.2019:

Олег Невельчук: Исследовать цифровую наружку можно и нужно

  Олег Невельчук: Исследовать цифровую наружку можно и нужно  

/ дивитися далі...

30.05.2019:

Как получить эффективный охват в ООН во время выборов и при …

С середины 2018 года и по сей день на улицах Киева наблюдается тенденция сокращения рекламных носителей...

/ дивитися далі...

25.04.2019:

DOORS Consulting считает аудиторию наружной рекламы, ИКНР ко…

В Днепре, Львове, Одессе и Харькове проводится плановый пересчет пассажиропотоков для исследований Outd...

/ дивитися далі...

19.04.2019:

Индустриальный комитет наружной рекламы Украины (ИКНР) предс…

Диджитальная трансформация :: Индустриальный комитет наружной рекламы Украины (ИКНР) представил рынку м...

/ дивитися далі...

04.03.2019:

Качественно размещает тот, кто анализирует

 В 2019 г. программы Doors Consulting для анализа и планирования наружной рекламы установлены на р...

/ дивитися далі...

01.02.2019:

Индустриальный комитет наружной рекламы Украины переизбрал р…

 Общим собранием учредителей Главой Индустриального комитета наружной рекламы Украины в 2019 г. из...

/ дивитися далі...