Прес-центр

Зростання рекламних бюджетів і оптимізм рекламодавців

12 вересня 2016

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України надав Звіт про динаміку ринку в 1-му півріччі 2016.

За 6 місяців поточного року зовнішня реклама певною мірою збільшила частку у структурі рекламного ринку: до 11,1 % від 10,4 % за результатами 2015 р. Outdoor як і раніше є одним із самих доступних медіа з точки зору побудови охоплення та вартості контакту для широкої аудиторії.

Головний формат українського ринку — щитові рекламні поверхні, їх частка — 51 % у кількісному та 58 % у грошовому вираженні. Важливо відзначити постійне, з року в рік, зростанні кількості площин середнього формату, скролів: у 1-му півріччі 2016 р. їх частка склала 4 % у кількості площин та в грошовому обігу операторів зовнішньої реклами.

Ринок зовнішньої реклами Києва скоротився на 1 %, склавши 33 % у площинах і 49 % в бюджетах в 1-му півріччі 2016 р. серед усіх міст. Тим не менше, столиця лишається містом, що на нього найбільший попит в українському Outdoor, за кількістю площин та обсягом рекламних бюджетів.
Практично всі категорії рекламодавців з ТОП-20 збільшили бюджети, а в цілому ринок зріс на 22 % порівняно з 6 місяцями минулого року. Незмінний лідер з-поміж категорій — «Торгівля», яка підвищила обсяги на 15 %. На 2-му і 3-му місцях «Нерухомість» зі зростанням +49 % і «Розваги» — +39 % у грошовому вираженні.

У ТОП-20 рекламодавців відзначаємо цікаву динаміку, пов’язану з тим, що до 20-ки лідерів стрімко увійшли компанії, які ще рік тому купували зовнішню рекламу у значно меншому обсязі: будівельна компанія «РІЕЛ» збільшила обсяги закупівель у 3,5 рази (+232 %), майже в 3 рази зросли бюджети у туристичної компанії Anex Tour (+196 %) та у компанії Toyota Україна (+220 %). Більшість постійних клієнтів галузі також підвищили бюджети, виняток у ТОП-20 становлять мобільні оператори, які трохи скоротили закупівлі в 1-му півріччі 2016, проте лишаються одними з ключових клієнтів індустрії зовнішньої реклами.

Таким чином, зовнішня реклама України, як і раніше, є одним з найбільш ефективних медіа і таких, що мають найбільший попит; галузь показує гарну динаміку в 1-му півріччі 2016 і дає підстави для оптимістичного прогнозу на кінець 2016 року.

Повністю зі звітом «Зовнішня реклама України у 1-му півріччі 2016 р.» можна ознайомитися на сайті Індустріального комітету зовнішньої реклами.